Nieuw evenement: De Hobbybeurs

Op zondag 12 maart 2017 vindt de eerste hobby/creativiteit/modelbouwbeurs plaats in MFA De Kreek te Zwaag. Heel wat standhouders doen mee en gaan met ons het avontuur aan. Het doel is om een complete beurs neer te zetten voor mannen en vrouwen, jong en oud. Hierdoor vormt de hobbybeurs ook een leuke activiteit om samen als gezin op pad te gaan.

Wat zie je allemaal op de Hobbybeurs?
Een greep uit de hobby’s die je kunt vinden zijn: pixels, graveren, houtbewerking en scrapmade. Maar ook allerlei vormen van modelbouw kun je bewonderen, zoals treinen, auto’s, boten, vliegtuigen, militair in hout en plastic.

Wie zijn er zoal?
Er staan diverse verenigingen, waaronder de Modelvliegclub Pegagus, Pitstop Racing Club, Modelbotenclub Hoorn en de Internationale plastic modelbouwvereniging. Uiteraard zijn er diverse standhouders die hobby-artikelen verkopen.

Wat valt er te doen?
En ja, er zijn ook activiteiten waaraan je mee kunt doen zowel voor jong als oud. In het Grand Café kunt je genieten van wat eten en drinken. Kortom, er is genoeg te doen, te zien en kopen.

Dus zet zondag 12 maart in je agenda en kom langs bij MFA De Kreek!