4e editie Lichtjesavond rondom De Kreek

Zaterdag 23 september in Fase 3 rondom MFA De Kreek vindt de 4e editie van de Lichtjesavond plaats. Ook dit jaar weer op Burendag.

Vooraf tussen 18.30 en 19.30 uur kun je je laten schminken in de Kreek door Stichting Netwerk.
Begin van de avond om 19.30 uur de aftrap bij De Kreek met:

• Openingsact door de dansers van Mihn-zone
  • Optreden van Sezina steur, deelneemster van THE VOICE KIDS en finaliste van het JUNIOR SONGFESTIVAL!
  • Muzikale begeleiding dj Jelmer Zuidstra!

Aansluitend in Fase 3 rondom De Kreek tussen 20.00 en 22.00 uur verschillende shows en demonstraties van onder meer:

• Mad Science met koud ijs en andere spektakels
  • Free run demonstraties met Jens de Boer & co
  • demo’s Dansschool Moves
  • een bellenblaasshow
  • een verhalenverteller met fantastische sprookjes
  • levend tafelvoetbal
  • meezingen met het smartlappenkoor

Zij worden onderverdeeld in 4 themalanden nl: sprookjes, magie, muziek & dans en sport.
Fase 3 wordt tijdens deze uren afgesloten voor autoverkeer. Parkeren kan in de overige delen van de wijk.

We hopen op mooi weer en vergeet niet jullie huizen te versieren er zijn mooie prijzen te winnen!
Met als 1e prijs een midweek of lang weekend in een luxe ingerichte Karsten Tent op Camping Geversduin in Castricum en als speciale straatprijs een avond “Wie is de Mol” in MFA de Kreek, inclusief warm en koud buffet.

Alle ingrediënten zijn er om er weer een geslaagde burendag (avond) van te maken!