Muziektheater aan het Water op zaterdag 7 juli

Zaterdag 7 juli 2018 organiseert Stichting B&O voor de tweede keer het Muziektheater aan het Water. Dit evenement vindt plaats bij het Zandkasteel met het podium aan de overkant op de Waarschap met uitkijk op de Schouwmeester.

Wat valt er dit jaar jaar te beleven?
Wederom veel muziek van en door wijkgenoten en andere geïnteresseerden.

Hoe kan ik dit bezoeken?
Aan de Schouwmeester is plek om heerlijk te picknicken tijdens dit evenement. Met een kleed, hapjes en drankjes maakte je een gezellige middag in onze eigen wijk.
Vlak daarnaast ligt Het Zandkasteel met voor de kinderen prima tussendoor vermaak.

Wil je eerste rang?
Kom je met een bootje, dan kon je pal voor het podium liggen, ook op het water is alle ruimte…
Tevens is er een steiger en paadjes langs het water, hou alleen de wegen vrij en begaanbaar.

Wil je zelf (weer) meedoen?
Dat kan. Graag zelfs! Geef je op via het contactformulier op deze pagina of spreek een van ons even aan. Dan maken een plekje in het programma voor jou en/of je formatie.

Wat zoekt de stichting verder nog voor dit jaar?
Zeggen ze constant over jou “Wat een spreker is die man/vrouw?” Neem dan even contact met ons op, we hebben nog een plekje voor een spreekstalmeester.
Ook zoeken we nog hulp bij de voorbereiding en op de dag zelf.