Hobbybeurs

Op zondag 12 maart 2017 vond de eerste hobby/creativiteit/modelbouwbeurs plaats in MFA De Kreek te Zwaag. Heel wat standhouders deden mee en gingen met ons het avontuur aan. Het doel was om een complete beurs neer te zetten voor mannen en vrouwen, jong en oud. Dat is gelukt! Hierdoor vormt de hobbybeurs ook een leuke activiteit om samen als gezin op pad te gaan. Een leuke activiteit voor komende jaren.

Wat is er te zien op de Hobbybeurs?
Een greep uit de hobby’s die u kunt vinden zijn: pixels, graveren, houtbewerking en scrapmade. Maar ook allerlei vormen van modelbouw kunt u bewonderen, zoals treinen, auto’s, boten, vliegtuigen, militair in hout en plastic.

Wie zijn er zoal?
Er staan diverse verenigingen, waaronder de Modelvliegclub Pegagus, Pitstop Racing Club, Modelbotenclub Hoorn en de Internationale plastic modelbouwvereniging. Uiteraard zijn staan er diverse standhouders die hobby-artikelen verkopen.

Wat valt er te doen?
En ja, er zijn ook activiteiten waaraan je mee kunt doen zowel voor jong als oud. In het Grand Café kunt u genieten van wat eten en drinken.Kortom, er is genoeg te doen, te zien en kopen.

Wil je meer weten over een mogelijk volgende hobbybeurs?
Hou de nieuwsberichten over de Hobbybeurs op deze site in de gaten. We zoeken echter nog mensen voor de organisatie…

Dus kan je niet wachten?
Neem dan gerust even contact met ons op als je mee wilt helpen organiseren.