Hobbybeurs

Op een nog in te plannen zondag begin 2020 is de tweede hobby/creativiteit/modelbouwbeurs in MFA De Kreek in Zwaag. Heel wat standhouders doen weer mee. Een complete beurs met knutselen en modelbouw voor mannen en vrouwen, jong en oud. Hierdoor vormt de hobbybeurs net als de vorige keer een leuke activiteit om samen als gezin op pad te gaan.

Waar wordt de beurs gehouden?
De beurs wordt gehouden in MFA De Kreek op Meetketting 1-3, 1689 XD Zwaag

Wat is er te zien op de Hobbybeurs?
Een greep uit de knutselhobby’s die je straks kunt vinden: pixels, graveren, houtbewerking en scrapmade. Maar ook allerlei vormen van modelbouw kunt u bewonderen, zoals treinen, auto’s, boten, vliegtuigen, militair in hout en plastic.

Wie zijn er zoal?
Er staan staan diverse hobby-verenigingen. Uiteraard staan er ook diverse standhouders die hobby-artikelen verkopen. Bekijk het aanbod van standhouders en verenigingen.

Wat valt er te doen?
En ja, er zijn ook activiteiten waaraan je mee kunt doen zowel voor jong als oud. In het Grand Café kunt u genieten van wat eten en drinken. Kortom: er is genoeg te doen, te zien en kopen. Bekijk het programma voor de exacte tijden.

Wil je meer weten over de laatste aanvullingen op de hobbybeurs?
Hou de nieuwsberichten over de Hobbybeurs op deze site in de gaten.

Lijkt het je leuk om mee te helpen?
We zoeken nog mensen voor de organisatie. Neem dus gerust even contact met ons op als je mee wilt helpen.