Aanmelden Huttenbouw

De inschrijving voor de WOOOD Huttenbouw loopt via onze site en bij inschrijven betaalt u gelijk het inschrijfgeld per kind met iDEAL.

Let op:
Vorig jaar is bij het inschrijven van de kinderen als voorwaarde gesteld dat per ingeschreven kind minimaal één dag een volwassene als hulpouder ingedeeld wordt. Dit jaar wordt deze voorwaarde wederom gehanteerd. Uw medewerking als hulpouder maakt de huttenbouw immers mogelijk! Daarnaast gaven diverse ouders aan het zeer te waarderen om dit evenement zo mee te mogen maken.

Verder geldt het volgende:

• Voor elk kind dient u een apart formulier in te vullen.
  • De huttenbouw is voor kinderen van groep 3 tot en met groep 8 woonachtig in de wijk.
  • De inschrijving bedraagt € 25,- per deelnemer
  • Heeft uw kind een allergie, medicijnen of is er iets anders om rekening mee te houden?
    Geef dit aan bij de aandachtspunten op het inschrijfformulier.
  • Wilt uw kind graag bij een vriendje of vriendinnetje in dezelfde hut?
    U kunt de naam van dit maatje invullen op het formulier. Het is wel belangrijk dat er een match is met de opgegeven voorkeur.
  • Dit jaar is besloten om maximaal twee kinderen bij elkaar in te delen. Het doorgeven van een voorkeur van grotere aantallen is komen te vervallen. Hier zal geen uitzonderingen op worden gemaakt. Bij de indeling van de hutten zal zoveel mogelijk worden ingedeeld op gelijke leeftijden.
  • Met het inzenden van dit formulier geeft u toestemming voor gebruik van beeldmateriaal van uw kind en u  zelf en uw partner. Dit materiaal kan worden gebruikt voor uitingen van de stichting zoals bijvoorbeeld op deze site en op Facebook.
  • Op alle activiteiten zijn de algemene voorwaarden met betrekking tot de activiteiten van Stichting B&O van toepassing.

Uw kind gaat al naar de middelbare school en vindt het leuk om mee te helpen?
Dan kan hij of zij zich aanmelden als vrijwilliger.

Wanneer is de inschrijving?
Op woensdag 25 april 2018 vanaf 20.00 uur kunt u uw kind inschrijven. De inschrijving stopt op 31 mei 2018 of eerder als het maximale aantal van 240 deelnemers is bereikt. VOL is dit jaar ook echt VOL!!!

Heeft u nog verdere vragen?
Bekijk dan eerst even het overzicht met veelgestelde vragen voordat u het contactformulier op deze site invult.