B&O Sportdag

De B&O Sportdag beleeft dit jaar zijn primeur in de wijk Bangert & Oosterpolder. Op zondagmiddag 19 mei zullen diverse jeugd-clinics plaatsvinden, verspreid over een zestal sportveldjes in de wijk. Het idee is om 6 groepjes te vormen die met de fiets alle veldjes bezoeken. De doelgroep is jongens en meisjes van 7 tot en met 14 jaar. Op elk veldje krijgen de groepjes een introductie/training van ongeveer 20 minuten van steeds weer een andere sport.

Van welke sporten is er een clinic?
Voor de volgende disciplines – met daarbij de vermelding van de betreffende vereniging/organisatie – volgt je kind die dag een sportclinic:

Volg de nieuwsberichten over de sportdag op deze site voor het laatste nieuws.

Via het contactformulier kun je ook een eventuele vraag of verzoek kwijt. Lees echter eerst de veelgestelde vragen over de sportdag om te kijken of je vraag daar al bij zit.

Voor deze dag zijn nog vrijwilligers nodig voor het begeleiden van de groepen, het assisteren bij een van de veldjes en het hand- en spandiensten. Meld je daarom aan als vrijwilliger – met je eventuele voorkeur – via het contactformulier op deze pagina of direct via het deelnameformulier voor je kind.

Het aanmelden voor de sportdag loopt via deze site, start vrijdag 10 mei vanaf 10.00 uur en loopt tot en met woensdag 15 mei. De eigen bijdrage is 2 Euro per kind en loopt via iDeal.