Het Olympisch vuur is gedoofd…

Wat hebben we een prachtige week achter de rug! Dank aan alle 180 deelnemers, sponsors en vrijwilligers. Het Olympisch vuur is weer gedoofd, de hutten zijn verbrand, maar de herinnering blijft aan deze bijzondere sportieve week. En we hopen dat dit lang zal blijven hangen.

Weten jullie het nog Geert Schipper, onze paralympische sporter? We gaan hem volgen op 10 september.a.s. Geert heel veel succes!!!!

Inmiddels zijn er weer foto’s geüpload. Er volgen er van de week nog veel meer. Heeft u ook leuke foto’s gemaakt? Mail het ons, dan zetten we ze op de site.

Vind u het leuk om mee te denken om volgend jaar en nog leukere huttenbouw neer te zetten? Help ons dan mee bij de voorbereidingen!Gewoon even een mailtje naar info@huttenbouwbangert.nl of ons aanspreken is voldoende.

We zijn enorm trots dat we dit evenement voor zoveel kinderen hebben mogen organiseren. Chapeau voor alle vrijwilligers en onze gulle sponsors!

Tot volgend jaar

Bestuur Huttenbouw B&O