In de line up 2022: Zangeres Sissi

Ik ben Sissi Kooijman-Choulis en geboren op 20 juli 1983 te Hoorn. Al vanaf kleins af aan voelde ik me aangetrokken tot muziek, ook was ik altijd aan het zingen en dansen.

Mijn ouders hadden een eigen kassenbedrijf, ik kon niet altijd mee, dan paste mijn opa op mij. Hij zat in het West-fries Mannenkoor en had een prachtige stem. Hij was het, die muziek bij mij met de paplepel heeft binnengebracht. Mijn moeder zong ook en zat ik een vrouwen popkoor. Een aantal jaar later ben ik zelf op muziekles gegaan, 1 jaar blokfluit en daarna heb ik piano, orgel en keyboard gespeeld. Zingen was mijn grootste passie,  ik ging in een meisjeskoor, waarin ik sopraan werd. Ik heb daar veel ervaring in opgedaan en een zeer leuke tijd gehad, maar ik wilde meer.

Ik ben in een bandje terecht gekomen. We speelden covers van de jaren 70’s, 80’s en 90’s en traden veel op in kleine cafés. Uiteindelijk ben ik gestopt met de band. Moeder geworden en toen er weer wat rust in mijn leven kwam, ben ik gaan schrijven. Gedichten, Poëzie en teksten voor nummers. Muziek kwam langzaam aan toch weer steeds dichter naar me toe.

Ben super dankbaar dat ik mijn grootste passie, liefde voor muziek en zingen, heb vastgehouden.

Heb inmiddels al 3 singles uitgebracht, Lief kind van mij, Voel de zon weer in jouw hart en Laat de liefde niet meer overgaan. De eerste 2 zelf geschreven en de laatste door Roy Otters. Ook mag ik met trots zeggen dat ik RadioNL ben binnen gekomen en sta ik met alle 3 de Singles in de Top 1000.

Helaas door Corona was optreden  uitgesloten. Maar nu  het weer mag, kom ik weer met heel veel liefde, passie en plezier, live voor u mensen zingen.

Blijf me volgen en houd updates in de gaten op mijn website