Huttenbouw B&O 2021

Ook dit jaar – net als vorig jaar ofwel 2020 – is er geen Huttenbouw B&O. We hoopten op onze vaste lokatie rondom het stoere roestige maalgebouw op de hoek van de Westfrisiaweg en de Rijweg nog een enkele dag als alternatief te kunnen organiseren.

Voor een eendagsevenement van deze omvang is eveneens een vergunning noodzakelijk. Helaas bleef  vanuit de gemeente veel onzekerheid met betrekking tot het verstrekken hiervan.

Wij als organisatie vinden het belangrijk om een goede en veilige activiteit neer te zetten. Met daarbij de te korte voorbereidingstijd, en hebben we besloten dat ook een evenement van een enkele dag niet georganiseerd gaat worden. Met pijn in ons hart, want als organisatie hadden we er juist zoveel zin in om weer iets goeds neer te zetten in onze mooie wijk.

Wil je meer weten over de activiteiten en voor de volgende Huttenbouw, of op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Hou dan deze site in de gaten.

Heb je een vraag over de huttenbouw?
Kijk eerst even bij de veelgestelde vragen over de huttenbouw op onze site.

Staat jouw vraag hier niet tussen?
Neem dan even contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.