Lichtjesavond Bangert & Oosterpolder

Onder water lijkt het licht een regenboogspiegel…

De Lichtjesavond van dit jaar heeft met 23-9-23 een mooie datum en een nog mooier thema: Onderwaterwereld! Zet hem in je agenda!

Op zaterdagavond 23 september gaat in onze wijk het licht weer aan! Vier ook dit jaar deze dag weer samen met je buren. De traditie is namelijk dat Lichtjesavond op de dag van Burendag is. Daarom een oproep aan alle bewoners in de hele wijk: vier en versier samen met je buren vol enthousiasme, inzet en passie je straat, je huis en de tuin.

Versierwedstrijd

Dit jaar worden niet alleen de mooist versierde huizen beloond met prachtige (groeps)prijzen, ook de kinderen mogen zich verlicht en/of verkleed laten zien.

Dit jaar speciaal voor de jeugd t/m 17 is er de versierwedstrijd voor creatieve-lingen
Daarnaast mogen alle kinderen in hun kleurrijkste outfit met versierde fiets, kar of skelter met lichtjes zich laten zien deze avond. Allemaal in het thema van dit jaar: Onderwaterwereld! Je maakt dan ook kans op een leuk prijsje.

Hoe meer verlichte huizen en tuinen, hoe indrukwekkender de lichtjesavond zal zijn! Versier samen met je buren – minimaal 3 naast elkaar – de huizen en tuinen en maak kans op een straatprijs!

Programma

We starten om 19.30 uur met een spectaculaire opening bij MFA De Kreek. Verzamelen om de brug en het water. Kom gezellig een rondje wandelen langs de geweldige optredens in de Molenwijk en het buurtje naast de Kreek, neem ook een eigen lichtje mee.

De jury zal eveneens stralend door alle straten gaan. Zij komen tussen 20.00 en 21.30 uur door de hele wijk om de huizen en straten te bewonderen. De volgende dag, op zondag 24 september, worden winnaars op de website en op Facebook bekendgemaakt.

Bekijk het programma voor een compleet overzicht van de activiteiten.

Wil je meer weten over de Lichtjesavond voor dit jaar?
Volg dan de berichten op Facebook of de nieuwsberichten op deze site.

Wil je meehelpen of heb je een andere vraag?
Mail naar lichtjesavond@stichtingbno.nl of maak gebruik van het contactformulier op deze pagina.