Veelgestelde vragen B&O Sportdag

Voor welke leeftijdsgroep is de B&O Sportdag?
De B&O is voor kinderen van 7 tot en met 14 jaar. De kinderen zullen op leeftijd worden ingedeeld, zodat leeftijdsverschillen geen probleem vormen.

Wat geef ik mijn kind mee?
– Fiets (om steeds op tijd op het betreffende sportveld te zijn)
– Sportschoenen
– Sportkleding (ofwel een korte broek en T-shirt)
– Trui of trainingsjack bij kouder weer (zodat je kind niet te veel afkoelt tussendoor)

Hoe zit het met eten en drinken?
Eten en drinken wordt voor gezorgd op deze dag.

Wat als ik een sport mis tussen de aangeboden sporten?
Dit is het eerste jaar dat de Stichting B&O deze activiteit organiseert. Laat het ons weten via het contactformulier op deze pagina als je volgend jaar een extra sport voor deze wilt aanbieden.

Wanneer en hoe kan ik mijn kind opgeven voor deelname?
De inschrijving voor de sportdag loopt via deze site, start zondag 6 mei vanaf 10.00 uur en loopt tot en met zondag 20 mei. Als het maximaal aantal deelnemers is bereikt sluit de inschrijving eerder.
De eigen bijdrage is 2 Euro per kind en loopt via iDeal.

Waar en wanneer worden de deelnemers verwacht?
De deelnemers worden om 13:30 uur verwacht. Zorg dat je kind die middag op tijd aanwezig is op de betreffende startlocatie. De startlocatie verschilt per kind en ontvang je per mail samen met de indeling en het programma.

Waar en wanneer wordt je als vrijwilliger verwacht?
De vrijwilligers ontvangen deze informatie ook per mail.