Lichtjesavond Bangert & Oosterpolder

Dit jaar vier je de Lichtjesavond samen met je buren! In deze 7e editie sluit de lichtjesavond dus echt aan op Burendag. We willen daarom alle bewoners in de hele wijk oproepen om vol enthousiasme, inzet en passie samen met je buren de straat, huis en tuin te versieren.

Burendag valt zoals elk jaar op de 4e zaterdag van september: ofwel zaterdag 26 september 2020. Hoe meer verlichte huizen en tuinen hoe indrukwekkender de lichtjesavond zal zijn! Versier samen met je buren – minimaal 3 op een rij, naast elkaar – de huizen en tuinen en maak kans op een straatprijs! Dit jaar dus geen individuele prijzen maar wel 3 fantastische straatprijzen! Ook kun je dit jaar een speciale versiervergoeding aanvragen.

De jury fietst tussen 20.00 uur en 21.30 uur door de hele wijk om de huizen te bewonderen. De volgende dag, op zondag 27 september, worden winnaars op de site en op Facebook bekend gemaakt.

Wat moet je doen om met je buren mee te dingen voor een van de 3 fantastische straatprijzen?
Niets! De jury fietst namelijk alle straten door.

Wil je gebruik maken van de versiervergoeding?
Meld je dan als “straatje” van minimaal 3 aangesloten buren aan via het formulier aanvragen versiervergoeding. Mail daarna de foto(‘s) van de bon(netjes) naar lichtjesavond@stichtingbno.nl met vermelding van de straat en de huisnummers.

Wil je meer weten over de Lichtjesavond voor dit jaar?
Volg de berichten op Facebook of de nieuwsberichten over de Lichtjesavond op deze site om op de hoogte te blijven.

Heb je nog meer vragen?
Met specifieke vragen kun je terecht op ons contactformulier op deze pagina.

De organisatie van de jaarlijks terugkerende Lichtjesavond is in handen van een aantal enthousiaste bewoners, Stichting B&O en Stichting Netwerk. Voor de bewoners van de wijk dé gelegenheid om de sociale samenhang te vergroten en kennis te maken met je buren en andere  buurtbewoners.