Lichtjesavond Bangert & Oosterpolder

Het thema van dit jaar is “Bangert & Oosterpolder daar zit muziek in”!

Ook dit jaar vier je de Lichtjesavond samen met je buren! In deze 8e editie sluit de lichtjesavond weer aan op Burendag. We willen daarom weer alle bewoners in de hele wijk oproepen om vol enthousiasme, inzet en passie samen met je buren de straat, huis en tuin te versieren.

Dit jaar worden niet alleen de mooist versierde huizen beloond met prachtige (groeps) prijzen, ook de meest swingende straat staat een geweldige groepsuitje te wachten. Dus wijk B&O laat wat van je zien & horen.

En nieuw dit jaar speciaal voor de Kids: trek je kleurrijkste outfit aan en laat je van je muzikale kant zien samen met je vrienden en vriendinnen. Deel dit via de facebook pagina van de lichtjes avonds en maak ook kans op leuke (groeps) prijzen!

Burendag valt zoals elk jaar op de 4e zaterdag van september: ofwel zaterdag 25 september 2021. Hoe meer verlichte huizen en tuinen hoe indrukwekkender de lichtjesavond zal zijn! Versier samen met je buren – minimaal 3 op een rij, naast elkaar – de huizen en tuinen en maak kans op een straatprijs! Dit jaar dus geen individuele prijzen maar wel 3 fantastische straatprijzen! Ook kun je dit jaar weer een speciale versiervergoeding aanvragen.

Wat moet je doen om met je buren mee te dingen voor een van de vele fantastische straatprijzen?
De jury zal dit jaar niet stilletjes alle straten door gaan. Zij komen tussen 20.00 uur en 21.30 uur door de hele wijk om de huizen en jullie muzikale talenten te bewonderen. De volgende dag, op zondag 26 september, worden winnaars op de site en op Facebook bekend gemaakt.

Wil je gebruik maken van de versiervergoeding?
Meld je dan als “straatje” van minimaal 3 aangesloten buren aan via het formulier aanvragen versiervergoeding. Mail daarna de foto(‘s) van de bon(netjes) naar lichtjesavond@stichtingbno.nl met vermelding van de straat en de huisnummers.

Wil je meer weten over de Lichtjesavond voor dit jaar?
Volg de berichten op Facebook of de nieuwsberichten over de Lichtjesavond op deze site om op de hoogte te blijven.

Heb je nog meer vragen?
Met specifieke vragen kun je terecht op ons contactformulier op deze pagina.

De organisatie van de jaarlijks terugkerende Lichtjesavond is in handen van een aantal enthousiaste bewoners, Stichting B&O en Stichting Netwerk. Voor de bewoners van de wijk dé gelegenheid om de sociale samenhang te vergroten en kennis te maken met je buren en andere  buurtbewoners.