Versierwedstrijd voor Creatievelingen

Dit jaar is er een wedstrijd voor onze creatieve jeugd tot en met 17 jaar.

Ben je creatief en zit je vol leuke ideeën?
Doe dan mee met onze wedstrijd! Dit jaar hebben de sponsoren weer speciale prijzen ter beschikking gesteld. Dus naast gegarandeerd versierplezier maak je ook nog eens kans op mooie prijzen.

Wat is de bedoeling?
Maak een lamp/object van minimaal 1 bij 1 meter met lichtjes en versieringen. Deze worden op verschillende plekken in de wijk neergezet op de Lichtjesavond. De lamp kan op batterijen of op zonne-energie “solar”.Ons thema is onderwaterwereld, de jury geeft extra punten als dit thema in jouw creatie is terug te zien.

Hoe doe ik mee voor de prijzen?
Schrijf je – als eenling of groepje – vooraf in via het inschrijfformulier op de website.
Je ontvangt dan een nummer. Dit nummer moet zichtbaar op je kunstwerk staan. In de week van de lichtjes avond geven we je de plek van je kunstwerk door, daar mag hij om 19:45 geplaatst worden. Woon je zelf in deze wijk? Dan houden we daar rekening mee. Let op, het moet wel tegen de wind en evt een miezer buitje kunnen!

Kan ik samen met iemand anders meedoen?
Je kan je opgeven als eenling maar ook als groepje.

Hoe verloopt de avond?
Op lichtjesavond lopen heel veel mensen, waaronder de jury rondjes langs de kunstwerken. Zie verder ook het programma.
De uitslag wordt zondag bekendgemaakt op Facebook en de website.

Let op! Onze jury kijkt ondertussen ook naar versierde kinderen, karren en fietsen op de route. Zij kunnen ook kans maken op een prijsje!

Het publiek kijkt vol van verwachting naar jullie uit!
Dus doe mee met de versierwedstrijd en schrijf je in via het aanmeldformulier.