Michiel Bomhoff

Mijn naam is Michiel Bomhoff, en ik heb het voorrecht om al vanaf het begin betrokken te zijn bij de huttenbouw. Ik kwam in contact met Patrick Hoefman en hij kwam met het idee om iets te organiseren voor onze wijk. Ik hecht sterk aan het belang van gemeenschap, samenhorigheid en om elkaar te ondersteunen. Mijn enthousiasme werd aangewakkerd, en het resultaat was de oprichting van Stichting B&O en de Huttenbouw. Dit jaarlijkse evenement brengt kinderen, ouders en vrijwilligers samen voor dagen gevuld met plezier, creativiteit en vriendschap. Ik ben actief bestuurslid en penningmeester van Stichting B&O.

Mijn betrokkenheid bij dit prachtige initiatief gaat hand in hand met mijn geweldige vrouw, Inge Bomhoff. Samen vormen we een team dat zich vol passie inzet voor onze wijk.

Een van de meest memorabele momenten was toen het tweede jaar van de Huttenbouw samen viel met de Olympische Spelen. We organiseerden een eindceremonie waarbij kinderen met vlaggen over het veld liepen om hun presentjes op te halen, en het gevoel van gemeenschap en viering vulde de lucht. Dit is slechts een voorbeeld van hoe de Huttenbouw unieke ervaringen creëert die een leven lang meegaan.

Wat me bijzonder trots maakt, is het zien van voormalige deelnemende kinderen die nu een rol spelen in het jeugdbestuur en bijdragen aan de organisatie. Dit getuigt van de blijvende impact en erfenis die we bouwen, en benadrukt de waarde van onze inspanningen voor de toekomst van de jeugd en de hele gemeenschap. Deze jongeren trekken ook naast het organiseren van de huttenbouw met elkaar op, bijzondere vriendschappen zijn ontstaan.

Voor de huttenbouw vervul ik meerdere rollen, namelijk penningmeester, betrokkenheid bij sponsoring, begeleiden van het jeugdbestuur en dit jaar ook het organiseren van sport- en spelactiviteiten. Voorgaande jaren deed ik al wat nodig was voor het terrein, dit jaar ondersteun ik team terrein zodat ze volgend jaar zonder mij dit kunnen oppakken.

Jullie begrijpen vast dat onze gedeelde inzet soms uitdagingen met zich meebrengt, vooral wanneer werk en persoonlijke betrokkenheid samenkomen. Ik geloof dat onze toewijding aan de Huttenbouw en de gemeenschap ons samen sterker maakt. We nemen zelfs, buiten de tijd die wij investeren in de voorbereiding, een hele week vrij om ervoor te zorgen dat alles tot in de puntjes verloopt. Met 12 teamleden en 6 jeugdbestuursleden zetten wij ons voor de volle 100% in om weer een fantastisch evenement neer te zetten.

Ik kijk erg uit om samen te genieten van de Huttenbouw B&O dit jaar in thema onderwaterwereld. Laten we blijven bouwen aan een wijk waarin iedereen zich fijn voelt en kan groeien.

Met vriendelijke groet,

Michiel Bomhoff