Johan Feld

Mijn naam is Johan en ik woon ruim 10 jaar met mijn gezin in deze wijk aan de Dijkgraaf. Onze dochter heeft altijd met veel plezier gebouwd en vorig jaar heeft ze als vrijwilliger geholpen tijdens de huttenbouw. Ik denk dat ze dit jaar ook wel weer langskomt, net als mijn vriendin met haar camera om het plezier die iedereen beleeft tijdens deze mooie dagen, vast te leggen. Onze zoon mag nog een paar jaar als huttenbouwer genieten van dit fijne evenement in de wijk.

Wellicht ken je mij al door mijn rol als verkeersouder op de Socrates de afgelopen jaren of binnen het bewonersoverleg van de Stichting B&O. Waar ik voorheen met veel plezier rondliep als vrijwilliger, ben ik sinds vorig jaar gevraagd om aan te sluiten bij de enthousiaste organisatie van de huttenbouw.

Vorig jaar heb ik met name kunnen kennismaken met van alles wat er bij de organisatie komt kijken en dat is meer dan je zo denkt. Het is mooi om te zien hoe een groeiend netwerk van sponsoren, ondersteunende bedrijven en vrijwilligers is opgezet. Samen komen we verder. Het wordt steeds leuker voor de kinderen doordat de organisatie meer mogelijkheden en ervaring heeft.

Ik ben onderdeel van het team terrein. Binnen het team zorgen we samen voor alle technische zaken. Van water voor de limokraan, bouwinstructies voor de vrijwilligers tot technische keuringen (lees testen na verwijderen van extra spijkers) van een zelf ontworpen schommel of glijbaan.

Naast het terrein ondersteun ik Chantal bij de indeling van kinderen en vrijwilligers. Dat is ieder jaar een mega puzzel.

Ik heb er zin in. Tot snel

.