In de line-up 2022: JJ & J feat. R

John en Jerry hebben elkaar recentelijk leren kennen via een muzikaal project in Alkmaar: Join The Band Sessions. Wij kennen ze nog van onze vorige editie.

Voor John is al muziek als ontspanning, een hobby naast ’t werk. Begonnen in een Wieringer jeugd orkest en diverse schoolbands. Van rock tot popbands van nu. Zijn grote liefde is akoestisch bezig zijn.

Jerry zingt zo’n tien jaar bij Musical Popkoor Broadway. Hij houdt van een verscheidenheid aan muziek met een bewondering voor de meerstemmigheid. Zijn stille wens heeft gehoor gekregen: vandaag de dag speelt hij ook in een band.

Sinds kort bestaat er de 4 koppige band met de naam: JJ & J feat. R.
In coronatijd ontstaan en nu klaar voor een groter publiek. De bandleden spelen classic rock songs aangevuld met golden oldie’s en Nederlandstalig werk.